سایت جامعه قرآنی ایران

قرآئت قرآن کریم

تماس بامدیرسایت

نرم افزارهای کاربردی

نویسنده سایت
******* قـرآن آنـلاین *******

********بانک تلاوت********

***آموزش نغمات قرآنی***

****مجموعه 26دوره ترتیل****

*******تفسیر نمونه *******

*******موضوعات سایت*******
آخرین نظرات شما

۲

 

 لینک دانلود دعای سحر نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال ۹۳ با صدای استاد مهدی فروغی

 از بارگاه ملکوتی خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

{ اسفندیاراسکندری }

نظرات  (۲)

سلام دوستان من وبلاگی دارم که تمامی فایل هایی که به کمی زحمت از استاد فروغی جمع کردم میزارم البته اگه کسی بخواد . فعلا لطفا برید وبلاگم و اگه از ترتیل های استاد فروغی خوشتون اومد نظر بزارین dream-is-truth.blogfa.com
سلام من تازه با صدا و تصویر ایشون آشنا شدم خوش بسعادتشون
روح مادرشون شاد دست پریزاد ای کاش تلاوت هاشون رو بتونم دریافت کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی