سایت جامعه قرآنی ایران

قرآئت قرآن کریم

تماس بامدیرسایت

نرم افزارهای کاربردی

نویسنده سایت
******* قـرآن آنـلاین *******

********بانک تلاوت********

***آموزش نغمات قرآنی***

****مجموعه 26دوره ترتیل****

*******تفسیر نمونه *******

*******موضوعات سایت*******
آخرین نظرات شما

۱

جلسات قرآن قم احیا شود

%d8%ac%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%aa-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-%d9%82%d9%85-%d8%a7%d8%ad%db%8c%d8%a7-%d8%b4%d9%88%d8%af

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت کننده در رشته ترتیل سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم خواستار احیای جلسات قرآن قم با حمایت سازمان اوقاف شد.

محمدامیر کسمایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: در گذشته روش آموزش قرآن برپایی جلسات بود که متاسفانه امروز کمرنگ و یا تعطیل شده و قالب آن به صورت کلاسیک درآمده است که تمام مزایای آن جلسات را ندارد.
وی افزود: در قم تنها جلسه آقای دهدشتی همچنان پابرجاست و مابقی جلسات کم رمق اند اگرچه کلاس های آموزشی قرآن کلاسیک نیز می تواند قاری و حافظان لایقی تریبت کند اما جلسات هم باید احیا شود.
کسمایی از اطلاع رسانی مسابقات قرآن در این دوره قدردانی کرد و افزود: اطلاع رسانی از سال قبل بهتر بود و کار را آسان کرده بود زیرا به صورت پیامکی قبل از مسابقات نیز دائما اطلاع رسانی میشد.
این شرکت کننده بیان کرد: از کارهای خوب انجام شده رده بندی افراد براساس حروف الفبا بود که از شلوغی فضا می کاست و مکان نیز خوب انتخاب شده بود.
وی اظهار داشت: مکان مسابقات درمرکز شهر و تبرک آن به شهدا و گلزار عبی بن جعفر از نکات مثبت بود اما شلوغی محیط بیرون گاهی بر مسابقات اثر منفی میگذاشت.
کسمایی ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر شرکت کنندگان از سالهای قبل هم در مسابقات حضور داشتند اما نفرات جدیدی اشافه شده بودند و تغییراتی هم در رشته شرکت کننده ها دیده می شود.
وی با تاکید بر لزوم آموزش قبل از مسابقات تاکید کرد: الان آموزش قبل از مسابقات وجود ندارد و می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

{ اسفندیاراسکندری }

جلسه قرآن

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۵ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن
موفق باشید
التماس دعا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی